- TÜRKÇE
- TÜRKÇE
- Ebd
- TÜRKÇE
<iframe width="560" height="315" src="https://eski.belgeselsemo.com.tr/?trembed=1&trid=944&trtype=2" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://eski.belgeselsemo.com.tr/?trembed=2&trid=944&trtype=2" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://eski.belgeselsemo.com.tr/?trembed=3&trid=944&trtype=2" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
iyi seyirler dilriz....
Dünya, Aydınlanma ilkelerini benimsedikçe -özellikle Amerikan ve Fransız devrimlerinden sonra- değişti ve sanayileşme, akıl (bilim), teknoloji ve kâr vurgusu ile fiziksel olarak dönüştürüldü. Bonaparte'ın Mısır'ı fethi, ona Batı hayranlığını uyandırdı ve büyük ölçüde romantikleştirilmiş bir Doğu'nun fantastik bir versiyonu olsa da, kaçışçı bir Oryantalizm modası başlattı; koloniler ise gerçekte sürekli çatışmalara izin verirken, Perulu-Fransız Gauguin'in durumunda hiç bitmeyen bir hayal kırıklığı dizisi bile. paradisiac Tahiti üzerinde. Eski Dünya'nın Antik tarihinin bir ikamesi olarak, Yeni'deki sanat okulları yerli Amerikan kültürleri, manzara ve vahşi yaşam tarafından büyülendi. Fotoğraf, dışavurumculuk gibi yeni, daha az estetik tarzlar yaratmak için geleneksel teknikten ve POV'dan sapan öncüler, sert, kaba gerçekçiliği empoze ederdi.